skola,halsen,stan osv.

Tjolahopp..
Idag vare skola som ni vet. Gick väl sisådär..Hyffsat förkyld och mega seg än tyvvär.
Dagarna blir så otroligt långa då man inte är riktigt allert? kanske bara jag som tycker men endå.
Idag har vi haft en skitbra lektion på ren svenska.Vi pratade hälsa,det är väldigt spännande när man tänker efter
hur mycket saker man egentligen är beroende av. Tex jag,cola,cigaretter,telefonen,sällskap,alltid göra något osv.
Men nu ska det ändras också,slutat röka. Ska börja äta och TRÄNA med min älskling:D spännande!
vi ska se resultat också vill jag lova:d huh:D taggad !:D
cola,måste jag byta ut till något annat förmodligen loka precis som förut.Tror också jag måste ringa läkaren åh beställa tid för en undersökning av min hals. Tror jag fått vi vising på mina halsmandlar..har nämnligen två knölar där dom inte alls borde vara och dom gör ont ! :/
Och dock fick jag inte praktikplatsen jag ville.Läraren bad tre st fixa en praktik på sundsvalls sjukhus.två frivilliga och jag. MEN INTE FAN FICK JAG VARA DÄR. JAG MÅSTE PÅ ETT ÅLDERDOMSHEM EFTERSOM JAG INTE GJORT DET FÖRUT. JÄVLA SKIT SÄGER JAG. VILLE VARA PÅ STROKE,ELLER DEMENS,ELLER TILL OCH MED CANCER EFTERSOM DET ÄR RÄTT SPÄNNANDE OCH JAG KAN MYCKET OM DET :) men inte denna termin men nästa-.-
nu ska jag göra mig klar för att dra med mammit på stan å kika lite.


dagens göra lista:
*Plugga
*städa
*duscha
*bädda rent
*Ringa läkaren och bes. tid!

Ha en bra dag mina änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0