sömn,älskling,förkylning,birsta,osv.

hallådär!
Idag mår jag väl lite bättre,bara hostan skulle kunna lägga sig lite vore jag glad.
Speciellt på nätterna så man kan få sova en natt utan att vakna flera gånger.
I natt sov jag hos älskling,mysigt som alltid.åååh han var så söt igår när han somnade sittandes nästan..
så bad jag han lägga sig riktigt så han får sova som han ska.mycket rätt gjorde han det å han var sååå söt:D
låg och tittade på han hur länge som helst,missade dock polis på plats som jag skulle se. Men lätt värt det.
Idag har jag varit hemma ifrån skolan igen sedan en vecka tillbaka men imorgon blire skola:D

sitter och väntar på älsklingen nu,han slutar jobba klockan fyra så blire att han hämtar mig sedan åker vi till honom å han duscha å gör sig ordning sedan tar vi brummen till birsta å shoppar litt;D
han ska kika på skor har vi bestämmt,och jag på en jacka:D sedan blire väl kika på en hel del till också;)
Tur han har tålamod och gå med mig på ett sånt ställe,ett plus på dig älskling;)
Sedan efter birsta åker vi hem till pojkiis så sover jag hos honom inatt igen,finns inge bättre:D
Han är det bääästa som finns,älskar honom sååå otroligt:)
tänkt att han står ut med en kasig,envis argbigga som mig ;) hih!
lycka för mig är mattias!


lägger in en bild på hjärtat mitt också;)


Bilden är sedan classic car week i rättvik,sjukt kul vi hade där eller hur bby?=)
ha en fortsatt bra dag mina nära och kära, puss och kram Empaah<3;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0