skoooola, tadaaaa

tjosan,sitter på skolan nu uppe i media för en gångs skull.
Sitter och väntar på att marija ska komma ifrån fordons saken hon har varit på,
ngn skitlektion:p själv har jag haft matte. undra när emelie slutar sh?...hmmf!
på tal om att vänta,så sitter jag och lääängtar till snön,skoter,bräda och total vinter med massor av
snö..dock gruvas jag över fastkiörningar med skotern;( gillas inte...speciellt inte då älsklingen å lillpappa fastnade sex gånger på en å samma lägda,utmaningen dom gjorde:p knasbollar!

hur som helst,åter till skolan. Har haft rast i över en timme nu,awesome,nje!
seeegt,ja! rast ifrån halv elva till kvar över tolv..inte såå skoj!
fick ett nytt schema idag också som vanligt,får nytt typ varje vecka -.- fett drygt.
åssså tog jag tag i skitsaken å snackade med rektiorn om mitt studiebidrag som dom inte kirrat.
Det hade dom glömt och skickat in till CSN men nu äre klart så nu väntar jag på pengar:)

nu orka ja inte skriva mer,ska vara social med folket:) have a fucking nice day babes!<3
huahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0