skola,

Hej bloggen!
idag hade jag sovmorgon till tio,sköönt med liiite sovmorgon iaf.
vaknade först 07:03 klarvaken,ville kliva upp men tänkte ickerå!
somnade om till klockan Nio.Så vare äntligen min tur och kliva upp
och göra mig klar,tog en snabbdusch sminkade mig,plattade håret
och iväg. Gick och skulle ta rektorn i kragen tänkte jag men inte fan var han där!
inte så ovanligt,han är verkligen aldrig där. vart finns lärarna/rektorn när man behöver dom?
hur som helst,gick en lektion idag. höll på hosta sönder,till slut gav jag upp och gick hem.kroppen var heeelt slut efter en lektion ;o förstår inte!
var tvungen och gå på stan senare å köpa lite saker,kikade på lite kläder då jag endå var där lixom så blev fyra nagelack,två rosa,ett lila och ett blått. as najs:D
nu ska jag göra mig klar innan älsklingen slutar jobba för då kommer han och hämtar mig å så åker vi till honom och myser gärnet som alltid:D
soooom jag älskar den pojken! huh galenskap:D

ha en bra dag mina vänner.
förresten JAG SAKNAR MIN BUUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0