sjukling

Var ett tag sedan jag bloggade.

Men nu fåre faktiskt ta och bli ändring på det tyck ja:pLigger just nu hemma och är sjuk sedan över en vecka tillbaka,ruuskigt jobbigt.Kroppen är helt slut och jag orkar inte speciellt mycket idag. Blir till att ligga i sängen tillsammans med mama och kika tv och ta det lugnt med lite godis..!

I helgen har jag varit med älskling:D i fredags var vi hos micke å emelie i deras garade å tonade rutorna på bilen,blev klar runt halv tolv. Så sedan åkte vi hem å gjorde oss klara för kvällen.Sedan ringde Danne å ville ha oss dit och så blev det:p
Full som han var,så var simon och knodda där å drack. . .Vi var där ett tag sedan drog vi ut å åkte lite. Så ringde dom lika snabbt igen å ville ha skjuts,danne på krogen å resten hem. Efter det åkte vi på mini med Marcus storhannus å roger modig. Less som jag blev ville jag bara hem å mys med min älskling=)

Vi la oss i sängen å kikade film å sedan somnade vi gott.i lördags blev det kramfors på kvällen en runda eller två,så var tanken att vi skulle följa med dom å fota men dom hörde inte av sig så vi drog å käkade.

Sedan var tanken att åka till västan å fallet,för det skulle tydligen vara något där.Band om spelae och hela fallet var upplyst... så vi kom dit å inte en kotte var där ;o så vi drog vidare till sundsvall å kikade på bilarna på träffen.Sjuk som jag var ville jag hem då också.fick ont i huvudet och seg..så vi åkte hem å kramades å myste till det innan vi somnade som två barn.

Igår vare söndag,så vi kikade bara på tv å slappnade av å kikade på reststop,en as bra film ifrån början men som blev en katastrofdålig film efter ett tag dock -.-sedan blev det till att kika på final destination 1,2,3,4;a sedan for jag hem och kikade film med mamma;p idag äre måndag,jag vaknade rätt normal tid,runt elva. klev upp och åt frukost,och sedan komm älsklingen med min godispåse:D

så nu sitter jag här sjuklingen själv å äter godis å kika tv;pväntar på att klockan ska bli fyra så älsklings matte får hämta mig så jag får lite kärlek:D  jag är lycklig nu,det är såhär det ska vara trots allt.

Du gör mig så otroligt lycklig älskling.Jag har förstört mycket men så otroligt glad att du inte gett upp hoppet än.
Det är mig med dig hör hemma,vi behöver varandra.Vi älskar varandra,annats hade vi aldrig kommit så här långt tillsammans oavsett allt. jag älskar dig hjärtat och nu ska det vara vi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0