*2

gääääsp.pust..trött.huvudet värker.john blund e på g.
however...


    
Nej nu ska vi inte vara sådana. Idag blev det birsta som sagt efter älsklingen slutade jobbet och kom å hämtade mig:D , kom dit runt halv sex ca. Då blev det birsta city rundan...kikade efter en jacka åt mig det första vi gjorde,gick in i en affär kikade sedan ut lika fort ungefär,ingen ork alls:P tillslut hittade vi ett par skor åt älskling,herregud.

Han är juh värre än mig då det gäller skor,den ena såg ut som en skurmopp,den andra som en toffel å den tredje som ankfötter osv..han hade då namn på alla skor man föreslog. Men det var lite kul tills han fick nog av allt mitt skratt åt honom. Då tog han det på fullaste allvaret och vi gick vidare..då bytte vi ämne sedan blev det på jakt efter en jacka igen. Tillslut hittade vi ett par skor direkt då vi kom in på en affär å lika fort ..nooooog hittade vi min jacka:D,as nöjd!
en röd fin dukjacka,melove!

Sedan funderade vi på vad vi skulle göra då vi gjort det vi åkte dit för,snabbt var tanken över så vi funderade lite till men nej vi orkade ingen av oss så vi bar oss hemmåt stan.
Hungriga å smågrinig som vi var kom vi snabbt fram till att vi var hungriga och då blev det mini,kycklingsallad<3
Sedan skulle jag ju sova hos Älsk men icke,ändrade planer.Eftersom jag ska vara med joakim imorgon blire enklare om ja sover med älskling så jag får pussa lite,rättare sagt MASSOR på honom,gopruppen min:D<3

så nu sitter jag hemma här med en katt tätt intill mig,lite små mysigt. Hon riktigt klämmer sig mot mig så jag inte ska gå ifrån henne typ;p toka är vi alllihooooopa;)
Jag saknar min älskling massor..Kan inte vara ifrån honom en sekund utan att jag saknar honom,men det ska väl vara så.Annars vore det inte rätt=) hihi!

Imorgon blire skola,äntligen!
plugga plugga plugga plugga står väl på listan,
har missat en heeeeel del nu då jag varit borta antar jag. Med tanke på en lektion kan vi få skriva sex a4 papper så det känn som om jag har massor att göra -.- men det ska jag fan ta mig i kragen och klara!:D
nu ska jag lägga mig i sängen och längta efter morgondagen och min kärlek:D






du är det bästa som någonsin hänt mig älskling,
föralltid.Glöm inte det =)

Ha det bra,godnatt och sovgott / Empaah<3;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0